Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2011 02:07 - Фейсбук спира от 15-ти март
Автор: ketidoseva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3484 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Марк Зукърбърг заяви, че Facebook ще бъде затворен през месец Март. Поради причината, че поддържането на известният сайт станало твърде стресиращо.
„FaceBook излезе извън контрол“, казва Зукърбърк в пресконференция, „и стреса на управлението на това дружество ми съсипа живота. Трябва да се наложи край на лудостта!“
Зукърбърг обясни, че на 15 март, потребителите вече няма да имат достъп до техните FaceBook акаунти.
„След 15 Март целият сайт ще спре“, заяви Avrat Humarthi, заместник-президент на техническите въпроси към Facebook. „Така че, ако някога искате да видите снимките си отново, препоръчвам Ви да си ги свалите от вашите профили. Вие няма да можете да си ги върнете след като FaceBook спре.“
Зукърбърг заяви, че решението за спирането на Facebook, е трудно и той смята, че хората ще се разстроят.
„Аз лично не мисля, че е голяма работа,“ каза той в лично интервю по телефона. „И за да бъда честен, мисля че е за добро. Да не сте във Facebook, а да сте навън и да сте истински приятели. Това ще е най-добре!“
Някои Facebook потребители бяха бесни след изслушването на тези шокиращи новини.
„Какво ще правя без Facebook?“, заяви Денис Брадшоу, ученик в гимназията от Индиана. „Животът ми се върти около него. Аз съм във Facebook, най-малко 10 часа в денонощието. Сега какво ще правя през цялото си свободно време?“
Въпреки това, родителите в цялата страна отбелязаха дългоочаквано чувство на облекчение.
„Радвам се, че FaceBook кошмарът свърши,“ каза Джон Гътари, една майка от Детройт. „Сега детето ми няма да бъде залепен на екрана на компютъра по цял ден. Може би дори вече ще мога да разговарям с нея“.
Точно сега във финансовата криза се критикува, че Зукърбърг ще изгуби милиарди долари. Фейсбук в момента е класирана, като една от най-богатите фирми в света, с приблизителна печалба от 7,9 милиарда долара.
Но Зукърбърг остава невъзмутим от тези обвинения. Той казва, че ще остане с решението си, спирането на Фейсбук.
„Не ми пука за парите“, казва Зукърбърг. „Аз просто искам да си върна старият живот.“
Във Фейсбук препоръчват, потребителите да си премахнат всички свои лични данни от интернет страницата си преди 15 Март. След тази дата, всички снимки, бележки, връзки и видеоклипове ще бъдат окончателно изтрити.


Тагове:   фейсбук,   спира,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jonjonson - Не ми се вярва да стане. Все нещо ще ...
13.01.2011 06:21
Не ми се вярва да стане. Все нещо ще измислят.
цитирай
2. druidite - Прекалено много хора
13.01.2011 13:48
се разбучаха вече. Ще има и още. Не се спира толкова лесно най-популярния сайт.
цитирай
3. ketidoseva - Не ми се вярва да стане. Все нещо ще ...
13.01.2011 15:58
jonjonson написа:
Не ми се вярва да стане. Все нещо ще измислят.

Чул те господ.
цитирай
4. ketidoseva - се разбучаха вече. Ще има и още. Не се ...
13.01.2011 15:58
druidite написа:
се разбучаха вече. Ще има и още. Не се спира толкова лесно най-популярния сайт.

Знае ли човек? Вече преживяхме какво ли не.
цитирай
5. thedarkangel1977 - a te i zamunda i arena 6tqha da spi...
13.01.2011 18:42
a te i zamunda i arena 6tqha da spirat... hahaha... ne se gasi tuj 6to ne gasne :)
цитирай
6. dolsineq - Друг "ФБ" ще се появи. . .
15.01.2011 20:18
Друг "ФБ" ще се появи...
цитирай
7. thegreatestpost - Сигурно са садисти щом дразнят така ...
17.01.2011 11:02
Сигурно са садисти щом дразнят така хората.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ketidoseva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 106512
Постинги: 14
Коментари: 80
Гласове: 1284
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031